Saknar så det gör ont.

Idag känns allt extra tungt, jag kan inte riktigt svara på varför… Att ha sin älskade ca 10 mil bort är 10 mil för mycket, speciellt en sån här dag. Jag hade verkligen behövt hans närhet nu. Började gråta nyss efter att jag pratat en kort stund i telefon med honom. Förstår inte att det ska behöva vara så, när det är han som gör mig lyckligare än någonsin. Känslorna blir starka åt alla håll. När vi är tillsammans så känner jag mig oövervinnerlig, men när vi inte är tillsammans och saknaden är så fruktansvärt stor så känner jag mig så liten, så liten…


Kommentarer
Postat av: Eva Holm

Håll ut och bit ihop tänderna Emma. Vi går mot ljusare tider, även om det känns lite tungt just nu. Tror du behöver träningen för att få upp kondis och humör.

Önskar dig allt gott!

Eva Holm

2011-01-12 @ 14:44:24
Postat av: Mia

Usch du får inte skriva så jag börjar grina hela tiden. Att du är så kär är helt fantastiskt och det är så kul att du delar med dig! En dag slipper du nog ha din älskling så långt bort.



Lova att du försöker ta det lugnt, gå hellre ner i tid på jobbet när du har praktik, du måste ta hand om dig! Jag vägrar tro att man inte har ett val, eller att det i så fall skulle vara ett misslyckade. Vissa saker är bara alldeles för vansinniga att klara av väl? Oavsett om man har nyförälskelse-styrka eller inte ;) Kram kram.

2011-01-17 @ 19:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0