Avsked till Borås.

Över två månader sen jag skrev! Tiden rusar på så himla fort. Helt plötsligt var det sommar och mycket har hänt sen sist. Flytten har gått till Hålta och imorgon gör jag min allra sista jobbdag i Borås. Det är med blandade känslor jag byter arbetsplats, jag har börjat trivas riktigt bra igen efter min sjukskrivning och det har hänt mycket bra saker med avdelningen. Dessutom är det väl alltid en anspänning att byta arbete och komma till ett ställe där man inte alls har samma koll. Men på det stora hela så känner jag mig väldigt "färdig" med Borås sex år och fyra (!) lägenheter senare. Mina närmsta vänner vet att jag pratat om att jag vill flytta ut på landet igen, och äntligen har jag kommit dit! Dock kunde jag inte ens i min vildaste fantasi tro att jag skulle hamna i Hålta av alla ställen. Men jag tror inte det kan bli bättre än såhär. Det bästa är självklart att jag funnit min livs kärlek i David. Han gör mig till världens lyckligaste, och får mig att känna mig så oerhört älskad. Han är mer än jag någonsin har vågat hoppats på. Känns som jag funnit mitt paradis - både fysiskt och själsligt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0