Kärleksbubblan

Tiden har gått så himla fort det senaste, och det har nog sina orsaker… Har varit inne i en ”kärleksbubbla” den senaste månaden som jag varken vill eller kan ta mig ur. Det är galet hur bra det kan kännas med en person som man känt så kort tid. Men det är verkligen som om alla bitar faller på plats – jag visste inte ens att det var möjligt att känna såhär! David har tagit mig med storm och jag älskar varje sekund jag får dela med honom. Han har så otroligt många fina kvaliteter som jag värderar så högt: humor, omtänksamhet, generositet, är förstående, kärleksfull, mysig, positiv, driftig... Tänk att alla de egenskaperna ryms i en och samma person, det känns som jag vunnit högsta vinst!

 

God Jul på er alla. Själv ska jag nog sväva vidare i min bubbla ett tag till… Kommer nog knappt märka att det är jul! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0