Berg- och dalbana

Oj vad mycket jag vill skriva här men som jag inte kan. Skriver lite privat dagbok vid sidan om för vissa saker måste man ju få ur sig... Har nog aldrig tänkt och funderat så mycket som jag gjort denna höst. Någon sorts kris skulle jag inte kalla det, men visst funderar man mycket på åt vilket håll man vill i livet och vad som kommer ske i framtiden. Jag har känt mig rejält förvirrad emellanåt, men jag antar att det är en del av livet. Känner inte att jag riktigt kommit in i någon vardagslunk än där allt bara flyter på. Jag kan inte tänka framåt utan kan bara tänka "här och just nu". Jag har definitivt mer dagar nu där allt bara känns skit, men jag har även fler dagar som är riktigt, riktigt bra då jag känner mig starkare och säkrare på mig själv än nånsin. Berg-och-dalbana kan man verkligen kalla det, men det är väl också i de svängarna som man verkligen känner att man lever. Den största insikten som har kommit till mig under den här tiden är i alla fall att det är ingen annan som kan göra dig lycklig. Därav namnet på min blogg - Skapa din egen lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0