Me, myself and I

Jag har en egen privat dagbok som jag skriver i. Nu när jag gått tillbaka och läst det jag skrivit precis efter det tog slut med R så förstår jag att jag mår mycket bättre nu. Jag skrev mycket om att tiden går så sakta och att jag behövde hålla mig sysselsatt för att inte tänka för mycket och bli ledsen. Så är inte fallet längre. Jag njuter verkligen av att bara sitta i soffan, tända ljus, lyssna på bra musik och bara vara ensam. Jag är glad att jag inte är rädd för ensamheten, tvärtom så tycker jag om den och kan längta efter den. Idag till exempel blev jag erbjuden middag hos en kompis och partykväll med en annan. Men jag var alldeles för trött och tackade nej till båda. Har bara varit hemma själv och varvat ner efter en hektisk arbetsdag. Det om något tyder väl ändå att man trivs med sig själv?


Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att höra :D

2010-10-07 @ 18:15:22
URL: http://miaskriverforwebben.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0