Myshelg ♥

Har verkligen haft en riktig mysig helg utan någon som helst stress eller måsten! Har ätit mycket gott, druckit gott, träffat vänner, fikat, tränat lagom mycket, gått på hälsomässa och höstmarknad (och shoppat en hel del), lyssnat på bra musik, sett en massa bra filmer och tagit ordentliga sovmorgonar! Har varit helt fantastiskt.

Det tråkigaste är när måndagen kommer och man måste ta tag i vardagen igen. Det jag verkligen måste göra är att börja plugga, för jag har tenta om två veckor. Har även en inlämning framöver som jag inte ens orkat bemöda mig att titta på. Har två dagar ledigt nu tisdag och onsdag och då måste jag verkligen gå ner till skolan och sätta mig och plugga. Här hemma blir det nämligen ingenting gjort...

Håller för övrigt på att lyssna sönder Säkerts nya skiva. Det är så fruktansvärt bra... Låten "Isarna" är en favorit även om alla låtar är otroligt bra! Första singeln är "Fredrik" och har en väldigt fin video. Hoppas verkligen att jag får se Säkert live snart! Då vet jag i alla fall minst två vänner som jag säkert får med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0