Ett nytt år

2011. Januari. Undrar vad som kommer hända detta år… David och jag pratade om det igår, att det är en jäkla tur att man inte vet i förväg vad som ska hända en, för då skulle man nog inte orka. Bägge två har haft ett minst sagt turbulent 2010. Vi hoppas på ett behagligare 2011…

 

Jag känner mig fruktansvärt trött just nu. Vintern känns hur lång som helst, jag har helt tappat studiemotivationen, jag förstår inte hur jag ska orka praktisera och jobba samtidigt under två månader under våren, jag stressar ihjäl mig på jobbet och vill inte vara kvar där. Det är tur att man har människor omkring en som man vet alltid finns där för en om man skulle falla…

 

Jag vet vad jag behöver göra för att må lite bättre i alla fall. Det är tur att man känner sig själv så pass väl. För mig är träning en jätteviktig del för mitt välmående, och jag har åsidosatt det alldeles för mycket den senaste månaden. Jag vet ju så väl att tränar jag regelbundet så mår jag mycket bättre och orkar mycket mer. Så Friskis & Svettis – här kommer jag! Dessutom håller jag utkik efter nytt jobb, har i dagarna skickat iväg två jobbansökningar. Håller tummarna…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0